Lipsa cursuri active

Momentan nu sunt programate cursuri.


Medierea reprezinta o modalitate de rezolvare a disputelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate in calitate de mediator, in conditii de neutralitate, impartialitate, confidentialitate si avand liberul consimtamant al partilor.

Printre avantajele medierii :

  • Costuri in bani mai mici decat la instanta de judecata.
  • Rapiditatea ajungerii la o solutie.
  • Participarea directa a partilor in ajungerea la o solutie. Partile isi aleg singure solutia care le satisface nevoile.
  • Flexibilitatea procedurii de mediere.
  • Confidentialitatea medierii.
  • Rata mare de succes a medierii.

activeaza in domeniul medierii din anul 2008, formand peste1900 de persoane ca mediatori. Formatorii pe care   ii are la dispozitie sunt formatori autorizati CNFPA, de asemenea sunt autorizati de catre Consiliul de Mediere din Romania - unii avand si acreditarea FMCS (Federal Mediation & Conciliation Service).

Cursurile se desfasoara pe o perioada de 14 zile, programul de curs zilnic fiind intre 14:00 – 20:00. Prezenta la curs este obligatorie in toate cele 14 zile de curs.

Costul de participare la curs include:
i.     Suportul de curs format electronic
ii.    Suportul de curs format hard copy;
iii.   Suport legislatie in domeniul medierii;
iv.   Inregistrarea din timpul jocurilor de rol pe suport electronic personalizat;
v.    Coffe break (2/zi);
vi.   Organizarea examenului de absolvire - in termen de maxim 30 30 de zile de la finalizarea cursului;
vii.  Diploma de participare;
viii.  Certificat de absolvire emis de catre Consiliul de Mediere.

organizeaza cursuri in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Galati, Suceava, Targoviste, Braila, Timisoara, Craiova, GIurigiu si orice alta localitate in care se formeaza o grupa de 10 persoane participante la curs. Cursurile de formare a mediatorilor programate le regasiti pe aceasta pagina.

poate crea un sistem intern de management al conflictelor, sistem unic pentru fiecare organizatie, bazat pe nevoile, pe cultura organizationala si pe valorile acesteia, astfel incat rezultatele sa conduca la reducerea conflictelor din cadrul organizatiei.

Acest lucru presupune trei etape:

  • Identificarea nevoilor organizatiei
  • Crearea sistemului de management al conflictelor
  • Formarea si instruirea persoanelor implicate in functionarea sistemului de management al conflictelor


Scopul este acela de a reduce conflictele interne intre angajati, intre angajati si angajatori, astfel incat sa fie minimizate efectele negative asupra relatiilor dintre angajati si asupra performantelor acestora, obtinandu-se astfel o crestere a productivitatii si a performantei in cadrul organizatiei.
 

Lipsa cursuri active

Momentan nu sunt programate cursuri.